myTaste.se
Ja, det har verkligen känts som vår i luften de senaste dagarna. Älskar denna känsla. Fågelkvitter och underbar sol som lyser upp livet :) Gäller och passa på och njuta, skulle tro att vintern tänker komma tillbaka innan man kan ropa hej :)
 
Äntligen känner jag att förkylningen är påväg bort. Fortfarande massor av slem som hostas upp, speciellt direkt på morgonen men i övrigt är jag nu pigg och alert! Därför blev det igår första indoor walking passet på hör och häpna 2 veckor... Gaah! Men klämde in ett Functional moves pass också. Så äntligen är jag igång igen :) Denna vecka har jag planerat in 5 gympass. Dessutom så tänker jag ta en promenad på min rast på förskolan. Vi har 30 min rast varje dag så jag tänkte ut och gå då. Mår så mycket bättre av friskluft en halvtimme än att sitta och dega i ett personalrum :)
 
Veckans meny:
Måndag: Köttfärsås och spagetti
Tisdag: Grillad fläskfile med matig sallad och lite feta ost 
Onsdag: Idag är jag lat! Jag jobbar länge (till 18) så det blir att köpa en grillad kyckling och sallad till detta :)
Torsdag: Laxgryta med pressad potatis (Byter ut fet grädde mot milda mini mat)
Fredag: Hemlagad kebabtallrik (recept kommer)
Lördag: Mellokväll med mina föräldrar och brorsan: Plankstek
Söndag: Ugnsgrillad kyckling m kokt potatis, sås och massor av grönt :) (japp vi älskar kyckling i denna familj :) )
 
Strax ska jag bege mig till förskolan, börjar kl 9 idag. Rätt skönt med lite extra tid på morgonen och slippa stress!
 
På återhörande ;)
 
Kram kram
 
 
Middagstips, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej