myTaste.se
Härliga fredag är här och solen skiner, tjohoo och så har jag ju haft en träff med vågen denna morgon! -1,1 kg vilket nu innebär att jag nästan gått ner 13kg totalt (12,9kg för att vara exakt..) LYCKA! Är så himla nöjd, nu är jag på banan igen efter påsken mm. Har tränat bra denna veckan, 5 pass har det blivit och jag börjar nu märka resultat även på kroppen, alltså ibland kan man stirra sig blind på den dära vågen men man måste titta på sig själv, gärna prova kläder i storlek större som man haft tidigare och verkligen SE resultatet! Jag ser så stor skillnad, jeansen hänger i rumpan. Tröjorna sitter löst. OCH behån... hahaha! Har jag verkligen använt dessa behåar?? Var blev brösten av, hahaha! Skämtåsido, jag hade så det räcker och blir över och nu börjar de blir lite mer normala (hängiga men normala, hihihi) Så tänk på det ni som krigar som jag! Stirra er inte blinda på vågen utan jämför med innan! Så kul är det att se resultatet. Har fått så mycket komplimanger och hejarop! Ni är guld värda! NI ger mig energi och pepp att fortsätta kriga! Love you <3
 
Fredag idag och jag ska ha ett litet Öppet hus nu på morgonen. Stängerna hänger framme. Frukosten är strax klar. Strax kommer fina Rikke på frukost och klädprovning! Kom du också :) Fram till 11 är jag igång, så messa eller maila mig för adress :)
 
Ikväll blir det familjemys. Sen har jag helgen fylld med härliga me&i träffar så det blir mycket jobb men det är så kul så det överlever man. Får sådan energiboost av alla härliga underbara tjejer man träffar!
 
Önskar er en härlig helg! Puss och kram 
Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej