myTaste.se
Idag är jag ledig, tanken var att jag skulle röja och städa..Hm. kom inte så långt, hamnade först i morgonsoffan framför Nyhetsmorgon och härliga underbara Jenny och Steffo, asså idag var de ännu  mera galet bra. Jag har skrattat så tårarna rinner. Så underbart :)
Spana in detta:
 
Och nu efter att ha sorterat gigantiskt många strumpor och skurat av tvättstugan så sitter jag här igen..Tittar ut på solen och tror minsann jag skiter i städet, jag menar det försvinner ju inte men det gör ju solen! Gäller minsann att passa på och ut och njuta. Så en promenad i det vackra vädret blir det alldeles strax!
(Behöver jag berätta att städ inte är min topppriotering?, hahaha)
 
Tilll lunch idag blir det köttbullar, sallad och stekt svamp! Mums filibaba och ikväll ska dottern laga Pad thai ska även det bli himla gott. Älskar det, lite dyrt i points räknat men det får va så idag, får spara in på annat, dessutom ska jag innan middagen köra 60 min spinning, så visst har jag råd till det. Har lagt in recept på VV och en portion blir 13 pp, så inte så farligt :)
 
Önskar er en underbart solig dag! Njut nu för det ska jag göra <3
Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej