myTaste.se
Nu är minsann hälften borta! Vilken jädrans bra start på denna dag och helg! Tjohoo! 10,4kg är borta, denna vecka försvann 0,9kg, grymt härlig känsla! Nu ska jag hålla vikten i 4 veckor, den 10 april drar jag igång resan neråt igen. Men nu ska jag ge mig på det allra svåraste, att hålla vikten, att lära mig äta så som jag sen ska göra resten av livet. Det är det som blir det tuffaste för mig, jag pratar långsiktighet nu, att för en längre tid ta mig neråt men att stanna upp och lära mig äta rätt för resten av livet. Jag tror att ju längre tid resan tar desto bättre lär jag mig leva så som jag vill! Det blir en livsstilsförändring, heja mig och heja alla ni fina <3
 
Kommer ni ihåg vad jag hade som delmål för 10kg? Jo, att boka mig en resa till solen, vi har länge snackat om att resa på långresa på vintern, men jag/vi tycker det är så hiskeligt dyrt. Så vi får se, möjligen blir det en skidresa till vintern och en långresa längre fram om inte postkoden väljer att lägga sin grannyra i Tormestorp för då jäklar ska det resas :) Hahahaha! Iallafall så har jag nu bokat, det jag inte skulle boka.. en resa slutet av juli, det blir 14 dgr till Kreta och vi ska faktiskt bo på 2 olika hotell denna gång, har bokat en kombinationsresa, ska bli himla skönt. Dessutom fick vi med äldste sonen som varit väldigt tveksam till att åka med oss fler gånger. Men en gång till blir det iallafall :) 
 
Idag är jag ledig, det blir till att städa och storhandlla och sen njuta av vädret! Ikväll blir det me&i träff kombo vinkväll hos fina Anna! Himla trevligt!
 
Önskar er all en härlig fredag med tillhörande helg!
 
Puss och kram
Hälsa, Livstil, Viktnedgång, Viktresa, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej