myTaste.se
Gud vilken härlig känsla, att få på sig sina favoritbyxor (rosa chinos) igen, den känslan är liksom magisk! Dessutom sitter de klockrent, inte tight utan precis så som ett par chinos ska sitta, tjohooooo! Äntligen, så idag trippar jag omkring i dessa favoriter, smått uppvikta och ler stort! Härlig känsla det dära jämfört med när jag i december INTE fick upp dom över rumpan, det är liksom då man får en tankeställare iallafall jag, något som får en att vakna upp och inse att såhär kan det inte vara, nu får det bannemig vara nog. Att köpa kläder i mindre storlekar vill man ju, inte i större (om man inte är gravid då förstås), nej inte jag iallafall! Så det var startskottet och nu har jag kommit en bra bit påväg! 
Idag har jag äntligen köpt mig ett par nya träningsskor, dessa har jag suktat efter länge! Så nu har jag slagit till, fick ett erbjudande om 25% rabatt på helt köp så varför inte tänkte jag :)
 
 Hur fina är inte dessa då? Träningen kommer bli så mycket roligare :)
 
När jag ändå var i farten passade jag på att köpa ett par vita sneakers, har spanat in dessa, provade dom i helgen men snålade ur, men 25% är inte dåligt så jag tog ett par sådana här också. Så grymma till alla våra fina plagg i kollektionen dessutom! 
Så nu har shoppingtarmen med fått sitt på ett tag, hahaha!
 
Ikväll vilar jag från träningen och kör på en härlig me&i träff hos fina Jenny i Önnestad! Psst, ni har väl inte missat det grymma nyhetssläppet? Spana in hela grymma kollektionen här: 
 
Vi hörs!
 
Meandi, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej