myTaste.se
Yes! Så är det, i november åker jag och bästa vännen Helena till Stockholm och ser på Madonna, tjohoo vilken tjejhelg vi ska ha! :) Ska bli så himla kul att äntligen få se vår stora idol tillsammans och att sen också uppleva huvudstaden ihop är ju också himla kul! :)
 
Idag jobb hela dagen lång, i förmiddag väntas jobb i Tormestorp, i em jobb i Sösdala och ikväll drar jag på träff i Rickarum, en härlig dag på agendan alltså! Ser dessutom ut att bli sol idag, det gillas skarpt minsann.
 
Idag blir det rester från gårdagens middag till lunch (köttfärssås med haricot verts) och ikväll när jag hinner blir det lasagne med sallad. Däremellan blir det kvarg och knäckis och frukt :)
Jag kör ju just nu jämnvikt, eller jag vet inte riktigt hur det fungerar för jag har fått samma antal points nu som innan vilket jag tycker är konstigt. Borde vara någon mer om man ska hålla vikten, men vad vet jag. Iallafall så testar jag denna veckan att köra utan att räkna points, så får vi se hur det går på fredag. Jag vet ju vad jag får och inte får äta och jag äter som tidigare, men jag unnade mig lite mer i helgen vi får se hur det går! Funkar det inte får jag dra åt svångremmen ordentligt nästa vecka så det så, hahaha! Heja heja!
 
Ingen träning idag, igår körde jag 1h spinning och idag hinns det inte riktigt med. Så imorgon bitti kör jag ett eget kondition och styrkapass på gymmet! Gött!
Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej