myTaste.se
slutade denna veckan på -0,8kg, totalt 11,2 kg :) Och jag som skulle hålla jämnvikt, haha. Iallafall är jag nöjd och glad för att inte ha gått upp i vikt. Har kört helt utan att räkna pp denna vecka, 5 pass på gymmet är avklarade också och så blev resultatet såhär. Jjippi, ännu mer närmre 20kg men som sagt jag ska köra jämnvikt  till 10/4 så vi fortsätter och ser hur det går nästa vecka :)
 
ROCKA SOCKORNA!
Idag vill vi vara med och uppmärksamma allas lika värde! Vi är alla guld värda!
Så idag rockar vi sockorna! Gör det du med!
 

Idag blir det jobb, städ och storhandling. En runda till stan och ikväll blir det me&i/vinkväll hos bästa Helena! Jag dricker denna kväll alkoholfritt då jag ska ta mig hemåt själv, imorgon väntas säljmöte med alla underbara me&i kollegor kl 10 så då gäller det att vara pigg :)
 
Önskar er en härlig fredag!
Puss och kram på er!
Nu rockar vi sockarna :)
 
 
 
RockaSockorna, Viktväktarna,

1 kommentarer

Cherstin

20 Mar 2015 07:57

Starkt gjort! Får kanske se före o efterbilder när du nått 20 kg?! Oavsett är du söt ändå!

Svar: Tack snälla du! Vi får se om det blir några bilder :) Kram
Christina Möller

Kommentera

Publiceras ej