myTaste.se
Förlåt förlåt för min frånvaro här på bloggen! Jag är väldigt aktiv på Instagram så följ gärna mig där så missar du inte något :) Hahaha! Nä men skärpning på mig liksom! Jag vet inte vart tiden försvinner iväg, ibland liksom bara swishar det förbi. Jag har ju nu kört mina 4 v jämnvikt och det har ju faktiskt gott över förväntan med tanke på påskhelgen som bland annat har stört lite av mitt sunda jag, hahaha! Ja, jag har njutit extra av påskhelgen och det var planen sen innan. Ibland måste man bara få njuta lite också, men jag har varit jädrans flitig med träningen. Tränade varje dag i 8 dgr i streck så hela påskhelgen bland annat! Nåja, det blev en nergång med 2 kg under mina jämnviktsveckor och jag är alltså nu nere i 12 kg totalt. 8 kg kvar och de ska jag ta av nu! Jag ska köra gärnet fram till midsommar sen ska jag hålla jämnvikt till vi är hemma från Kreta i mitten av augusti och sen ska jag ta det sista därefter! LÅNGSIKTIGT! Det är grejen, jag känner liksom redan nu att jag har ett helt annat tänk gällande maten än vad jag någonsin haft och dessutom så tränar jag ofta och jag tycker att det är riktigt kul. Det har nog aldrig hänt innan! Så 4-5 träningstillfällen per vecka ska jag få in även i sommar! Ja, faktiskt resten av livet är ju tanken. Blir man sjuk är det en sak men på ett eller annat sätt kan man få till träningen! Det är så himla gött och det ger en så himla stor energiboost! Så mitt nya liv är här för att stanna! Och därmed inte sagt att jag inte njuter av det för det gör jag varenda sekund! Det gäller att se livet från den ljusa sidan ju.
 
Idag blev det grillrester till lunch och till middag blir det Tacosoppa (enligt jennys matblogg, dock kryddar jag med egna kryddor och inte i påse) med nachos! Recept finns även inlagt på VV. Enbart 6 pp inkl nachos och creme fraiche. Billigt och så gott! Innan kvällens middag blir det 60 min spinning, tjohoo :)
Denna vecka är fylld av härliga me&i träffar så det lär inte bli många kvällspass på gymmet så då får jag ställa klockan på tidig morgon och köra egna pass då istället! ;)
 
Snart tillbaka igen!
Puss och kram
Middagstips, Viktresa, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej