myTaste.se
Hahaha vilken helg jag har haft! En helg som startades som sig bör med en date med vågen! -0,7kg vilket nu innebär att 13,6kg är borta :) Wohooo på det liksom! Sen spenderade jag ett par timmar hos min frissa Jenny på Headwig, ny färg och alla slitna toppar är borta! Skönt :) Sen bar det av mot shoppingmeckat Ullared med 5 galna och underbara vänner! Weekend fred- sönd! En liten shoppingtur in på gekås i fredags, i lördags stod jag för första gången i kö in när de öppnade...KL 7!!! Gaaah! Galet! Men jo det är sant, en heeeeeeeeeeeel lång dag inne i varuhuset. Inne kl 7, ute kl 17.30, hahaha! Har ALDRIG varit där inne så länge men det var galet kul. Många fikapauser blev det också...Hm vi får väl se vad vågen säger om det på fredag men vi har iaf gått över 1 mil i lördags enligt vännens stegräknare :) Snacka om att förena nytta med nöje, hihihi! Jag som inte skulle handla något för om 2,5 v åker jag ju till Nottingham och tänkte ju shoppa där också.. Gick inte så bra som jag hoppats men jag handlade INGET onödigt! Tusen tack tjejer för grymmaste helgen på länge! Så mycket energi jag fått även om jag igår var helt däckad när jag kom hem, kan ha att göra med att jag inte sovit sådär himla mycket! :)
 
Sista veckan i april har nu startat, på fredag är det 1.a maj! Hur galet är inte det! Jag tycker att april bara försvann.. Vad hände liksom?! Idag ska jag ta ett ryck hemma, ifall inte bemanningen ringer. Så idag är jag förmodligen ledig. Ikväll står det spinning på schemat och jag tänkte köra ett styrkepass innan det startar! Mage och armar :) Ikväll äter vi Chili con carne, mums!
 
Önskar er en härlig vecka!
Snart hörs vi igen! <3
Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej