myTaste.se
Japp, det gick vägen. Att hålla sig ifrån alla onyttigheter igår! Nya tag idag. Heja heja!
Idag spenderar jag förmiddagen på kontoret, mycket och göra nu då jag varit mycket på förskolan. Men just nu paus i detta och då gäller det att komma ikapp. Samtidigt har vi nyhetssläpp imorgon, nya underbara plagg kompletterar vår redan fantastiska vår-och sommarkollektion. Så inget döläge här inte, haha. :)
 
Dagens matintag ser ut såhär:
Frukost: 3 Ryvita, 1 msk leverpastej + 1 källarrökt skinka + 6 skivor smörgåsgurka 4pp
Mellis: Missade ta med mig, attans så det blev idag bara kaffe och vatten.. 0pp
Lunch: Laxgryta från igår, dock utan potatis idag kör enbart sallad till. 6 pp
Mellis: 2 dl Lindahls Hallon kvarg, utan tillsatt socker, 3pp
Middag: Köttbullar m kokt blomkål och lite potatis. 10pp
Kvällsmellis: Har om detta håller 6pp kvar så blir nog 2 ryvita m leverpastej och smörgåsgurka :)
Har alltså just nu total 29 pp 
 
Ikväll tränar jag 45 min Indoor Walkin och 60 min Functional moves! Göttans
 
Ha en härlig dag godingar
 
KRAM
 
 
Gym 1 Hässleholm, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej