myTaste.se
att träna med förkylning och hosta.. Har hostat större delen av natten. Körde till gymmet tidigt i morse och känner efter 1 timmes träning ett obehagligt tryck i bröstet. Gaahh, hur dum får jag va..Rätt korkad faktiskt. Nu sitter jag här och har fortfarande ont i bröstet..inget kul. Vill ju kunna träna, vill inte vara krasslig, fasiken också! Det är en av nackdelarna med att jobba på förskola, alla jädrans baciller, blää!
Nä just nu är det soffläge som gäller en stund innan det är dags att köra på utvecklingssamtal med min lille kille!
 
Sitter fortfarande och klurar på påskhelgens meny. Hänger lite på hur vädret kommer och bli, är sugen på att grilla något gott på påskafton när mamma och pappa kommer hit! Till efterrätt blir det en påsktårta, recept hittar ni här: http://jennysmatblogg.damernasvarld.se/2013/03/30/vartema-pasktarta/
Ikväll blir det VV-grillkorv med potatismos! Ska bli mums! Just nu är jag liksom sugen på allt, skulle kunna kränga i mig det mesta om inte förnuftet gnagde i huvudet "ät inte, du kommer ångra dig". Vissa dagar är minsann värre än andra och som tur är så är det oftast inte jobbigt utan allt går bra, men just nu så finns det lilla suget där mer än vanligt. Bort med dig, vill inte ha dig här! ;) Tanken var liksom att träna varje dag och sen kunna njuta lite extra i helgen av det som bjuds, jag har ju alltid lördagar som en "fridag" men tänkte liksom njuta lite extra även övriga påskdagar och då är det ju toppen om man kan träna alla dagar, känns liksom så mycket bättre också! Jaja, jag vilar idag och hoppas att hostan är borta imorgon! 
 
Ha en härlig tisdag vänner!
Puss och kram
 
Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej