myTaste.se
En helg som startade med fredagens vägning, nedåt igen -0,7 kg, hahaha, jag som skulle hålla jämnvikt. Men asså det är ju helt ok med nedgång såklart. Känns som jag skulle kunna äta lite mer om jag ska hålla jämnt. Hm, nåja nu är jag iallafall nere i totalt 11,9kg, galet bra! Heja heja :) Nu är det ju så att jag tränar minst 5 ggr i veckan,  i veckan som gick körde jag många "egna" kondition och styrka pass på gymmet, mycket pga att jag har haft fullt upp på kvällarna, då får man liksom hitta andra vägar och det gjorde jag, 3 dgr i rad var jag på gymmet vid öppning kl 5 :), klapp på egen axel! Stolt över mig själv är jag! I lördags körde jag 1h spinning för spin of hope och skänkte därmed en peng till barncancerfonden! Vi var många duktiga som kämpade och skänkte! Stor eloge till oss alla! <3
Helgen i övrigt har innefattat många härliga me&i träffar och massor av familjemys! Igår pausade jag träningen, är något förkyld. Har satt sig på stämbanden så min röst låter inte riktigt ok, men jag tror ändå jag ska försöka mig på ett spinningpass ikväll i min egen takt. Har ju ingen feber och är rätt pigg ändå. Är jag galen? Ja ,det är jag, hahaha!
Har ej hunnit planera veckans mat än, så det ska jag ta och göra i detta nu. Är ledig från jobb för att vila bort denna förkylning så nu tänkte jag fixa meny och inhandlingslista, det är ju påsk med allt vad det innebär så då får det ju bli lite god påskmat också. Idag har jag klämt i mig 2 ryvita med rökt skinka, 1 150g burk med kvarg till mellis, till lunch blir det rester från helgens grillande och till middag ikväll blir det kycklingfärsröra med pasta!
 
Önskar er en härlig måndag (trots hemskt väder) VAR ÄR VÅREN?? Solen, komsi komsi ;) saknar dig massor! :)
 
 
 
Livstil, Mat, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej