myTaste.se
En ledig söndag! Det händer inte så ofta när det är me&i säsong att jag är ledig en söndag. Då brukar jag vara ute och träffa härliga kunder! Men det känns himla skönt att få vara ledig och va med familjen! Sovmorgon behövdes det också, skönt att vakna utvilad :)  Idag har vi varit och handlat och nu precis så var jag och dottern på gymmet, körde 1 h kondition och styrka enligt eget program. Svettigt och gött, skönt att ha träningen fixad för ikväll ska vi äta gott och bara mysa! Grillad fläskfilé med diverse tillbehör! Mums :)
Sitter nu och planerar nästa veckas meny, snart är den klar! Skönt när det är gjort då har man liksom en vecka utan att man ska står frågandes med vad man ska äta. Bästa är planering, men ibland så hinns det ju inte med! Imorgon blir det Biff Stroganoff iallafall, med recept från Jennys Matblogg. Klicka på länken så kommer ni till receptet, istället för grädde använder jag Milda Mini mat och så blir det en god grönsallad till! Rekommenderar varmt hennes blogg, hon lägger dessutom ut en veckomatsedel varje söndag som man kan få ännu mer tips ifrån! Så har ni inte hittat in till henne så gör det! Bästa matbloggen enligt mig! ;)
 
 
Imorgon kommer jag med en hel veckomeny :)
Ha en fortsatt fin söndag!
Puss och kram
 
Hälsa, Middagstips, Viktväktarna,

1 kommentarer

Ann-Charlott Svensson

22 Mar 2015 15:51

Det är du väl unnat med litta ledig"tid tiden får man att gå ändå konstigt nog.
Ses på Torsdag.

Svar: Söta du <3Japp på torsdag ses vi! Ska bli så kul :)
Christina Möller

Kommentera

Publiceras ej