myTaste.se
Oj, vad tiden springer iväg. Längesen sist ju. SORRY!
Fredagens vägning gick väl sådär, eller jag är så himla nöjd med min resa hittintills men det blev "bara" 0,2kg neråt, fast totalt 9,5 kg är ju inte illa på 9v?? Är grymt stolt över mig själv minsann! :) Nu kämpar vi vidare det får som sagt ta tid, jag har tid, bara det liksom håller sig sen så spelar det ingen roll om det tar 2 år eller mer, jag tror på långsiktighet mer än att rusa ner och sen rusa upp. Har varit där sååå många gånger och nu får det vara nog!
 
Härligt väder vi har. Älskar sol och våren är ju liksom nästan det bästa som finns. Vinterjackan får stanna hemma, solen värmer på kinderna och fåglarnas kvitter, mmmmm vad härligt! Jag gillar ju gassande sol och sommar också men just våren, den där känslan att nu har man det bästa halvåret framför sig, iallafall vädermässigt i min värld :)
 
Idag är det studiedag och jag och barnen är lediga, jag tänker att en sån här dag måste man njuta av vädret. Får se vad som händer, har ingen plan än. Måste även fylla på skafferi och kylskåp så en runda till affären blir det också. 
 
I måndags körde jag en timme spinning, igår 45 min indoor walking, idag satt jag som reserv på morgonpasset på spinning men kom inte med?!?! Så trist, hm nåja sånt är livet. Imorgon blir det iallafall 1h spinning igen. Ikväll vilar jag då jag ska köra på Me&I träff, göttans :)
 
 
Ha en härlig dag vänner!
Kram kram
Viktväktarna, träning,

Kommentera

Publiceras ej