myTaste.se
Ännu en dag har rullat på. Inget illamående och ingen yrsel idag, en natts sömn gjorde susen!
En riktigt kul dag på jobbet med många skratt. DOCK började dagen som igår, iskallt kontor, typ en igloo, trots jacka på så var händer och näsa som isbitar. Men till slut så fick vi värme, snodde /lånade Bottans flyttbara värmefläkt ett par timmar tills elektrikern ÄNTLIGEN lyckades få igång ordinarie element! Nu så hoppas jag att vi slipper jobba i kyla fler gånger. Det räcker väl att det är iskyla ute.
Jag vill tipsa er om en ny låt som ni måste lyssna på, hon är så fantastisk, hela albumet är toppen men denna är så grym, jag och Sofie har lyssnat på den om och om igen idag, ni som såg Skvalan i fredags vet vad jag pratar om: Laleh – Some Die Young


Maten
Frukost: Knäcke + en liten grovsmörgås
Lunch: Pasta med köttfärsröra
Middag: Fried Rice (Stekt ris med kyckling, paprika, purjolök, röd lök + kryddor)
Vatten och kaffe

Träning
55 min hårt pass på Crosstrainern.

Ha en skön kväll vänner.

KRAM

Kommentera

Publiceras ej