myTaste.se

Vilken härlig dag det ser ut att bli. Sol och vårvärme och jag är ledig :)
Mannen och Philip jobbar. Jag har ätit frukost i lugn och ro med mina små änglar. Hängt ut tvätt, härligt när man kan göra det.. Vispat marängsmet,så nu står mini maränger i ugnen. Ikväll blir det banana split till efterrätt :)
Nu kaffepaus sen ska jag städa undan, dra ett varv med dammsugaren sen till stan och handla öl till ikväll. Sen ska jag njuta av vårsolen ute i trädgården. Kanske blir det en cykeltur med barnen också innan det är dags att fixa till kvällens middag: Grillad kycklingfilé, grillad fläskkarre, rostade rotfrukter, rödvinssås och bearnaisesås (faktiskt gott tillsammans på tallriken) och en sallad till det.

Önskar er alla en härlig valborgsmässoafton!!

Puss och kram

1 kommentarer

Maria

05 May 2012 19:22

Hej! Du skriver ofta om en hemmagjord beanäsås. Du vill inte dela men dig av ditt recept. Har testat 2 olika men mina bara skär sig. Mvh Maria

Kommentera

Publiceras ej