myTaste.se
Hej på er! Det var ju hemskt vad Egon tar i.. man undrar när ska han lugna ner sig? Gillar inte det här med stormar och hoppas detta var sista stormen på ett tag iallafall.
 
Jag har planerat veckan som kommer, iallafall när det gäller middagar och såhär ser det ut:
 
Måndag: Pytt i panna (Hemlagad på rester)
Onsdag: Gulaschsoppa (Hemlagad)
Fredag: Kycklingkebab (hemgjord)
Lördag: Kött och bea (har inte i minsta detalj planerat men något i den vägen iaf)
Söndag: Hemgjorda hamburgare
 
Recept har jag gjort och lagt in på VV, jag har postat de allra flesta av dom och inte många pp på något av de. Det är ju också beroende på hur mycket potatis mm man tar, det kan man ju själv styra efter hur sin egen dag ser ut.
Lunch blir rester.
 
Recept kommer läggas upp om så önskas även här. Följ mig gärna på instagram för att kolla in bilder mm på mat och annat kul som händer i livet. mollerchristina heter jag där. :)
 
Nä nu blir det iväg till mataffären för att handla det sista inför veckan som kommer. Sen är det tvättstugan och jag som ska ha kul ihop eller inte.. Måste iaf göras :) 
Sen ska jag till gymmet, det blir ett nytt pass att testa, Functional Moves. Berättar mer om det sen :)
Ikväll äter vi Porterstek minsann!
 
Ha en fin söndag och håll i hatten ;)
Gym 1 Hässleholm, Mat, Middagstips, Viktväktarna,

1 kommentarer

Malin på T4

11 Jan 2015 13:52

Funktional moves??? Nyfiken på vad det kan vara.... Have fun!

Svar: Det är funktionell träning. Tränar upp balans, uthållighet och styrka i muskler man ej visste fanns :) Hahaha Du kan spana in här:
http://www.functionalmoves.se/
Christina Möller

Kommentera

Publiceras ej