myTaste.se
vad jag är trött..en hel vecka har swishat förbi och jag har jobbat väldigt mycket på förskolan. Dessutom har det varit mycket med me&i, tar mycket tid precis när det är nyhetssläpp. Men gud vilket underbart släpp. Har ni missat? Isåfall måste ni ju spana in hemsidan http://www.meandi.com/sv/vuxenklader/118/darlings.aspx
Eftersom jag har träffar på kvällarna så har jag fått träna på morgonen istället, måste ju få in träningen så jag har varit flitig och varit på gymmet kl 5 igår och idag, tänkte göra samma sak imorgon, det är så himla skönt att vara där i lugn och ro och så är det skönt att ha träningen gjord för resten av dagen. Dessutom så ger det såå mycket energi att träna! Älskar verkligen det! Äntligen får jag faktiskt lite abstinens om jag inte kan träna. Det trodde jag aldrig skulle hända mig, hahaha!
En hel helg fylld med me&i väntar, på lördag ska jag dessutom spinna 1h på spin of hope, pengarna går oavkortat till barncancerfonden, så snacka om att förena nytta med nöje! Har du inte bokat in dig så gör det. Svettas för en god sak! ;)
Imorgon bitti väntar vågen på mig, vi får se om jag håller någon jämnvikt eller hur det går. Andra veckan i rad som jag inte har räknat pp utan kört enligt sunt förnuft och såklart efter VV tänk :) 
 
Vi hörs imorgon!
Godnatt <3
 
 
Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej