myTaste.se
Puh! Vilken vecka, vilka dagar. FÖRLÅT för att jag inte uppdaterat bloggen. Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig och skriva. Förra veckan avslutades med en fantastisk stars och kickoff helg med alla fina kollegor på Me&I! Vilken grymhelg och vilken kollektion. Annorlunda och så mycket VILL HA känsla :)
Det gick iaf rätt ok i helgen.. övertrasserade nog mitt pp konto men genomförde iaf 2 morgonpass på hotellets gym. (Det blev totalt 6 pass förra veckan) Så vi får se på fredag hur denna veckas dom blir. I fredags så visade ju vågen minus igen, så nu är jag uppe i 4,4kg totalt. Nästa delmål är 5 kg så det hade ju varit kul om man kunde nå dit då men jag tror nog att det blir svårt minsann. Denna vecka kommer jag inte hinna med så mycket träning som jag velat. Imorgon har vi säljstart och jag har inte mindre än 7 träffar inbokade denna vecka, hela helgen är fullproppad med härliga träffar. Dessutom har jag fått ett nytt extrajobb som timvikarie på barnomsorgen. Så 3 jobb har jag just nu! Dagarna lär fyllas med jobb och jag hoppas kunna få in åtminstone 4 träningspass i veckan nu när det är högsäsong. Idag fick jag till ett dubbelpass så jag är iallafall halvvägs denna veckan, hahaha! Heja heja! ;)
 
Meandi, Viktväktarna,
Godmorgon, godmiddag :)
Puh, alltså vilken natt. Vaknade vid 3 och kunde inte somna om. Vet om att jag ska upp tidigare än vanligt men kan inte sova, gaaaaaaaaaaaaaah. När jag väl börjar slumra till, då kommer plogbilen, och skrapar i asfalten. Jag vet att det är duktiga som går upp så tidigt så att vägarna blir kördugliga, MEN jag vill ju sova. Fullkomligt hopplöst. Klockan ringer 5.30, och jag går faktiskt upp, trött såklart men har jag bokat pass på gymmet så ska jag minsann gå dit. Så 6.15 startade 45 min cirkelfys, stor klapp på egen axel idag! Heja mig. Himla skönt att träna och jag var pigg en stund, men nu är jag som förlamad. Undrar NÄR jag ska få sova en hel natt utan problem? Ja, vi får väl se. ;)
 
Maten idag:
Frukost: 2 Falu Rågrut + Lättost+gurka + 1 grön drink
Mellis: Frukt
Lunch: Kycklingköttbullar, lite potatis och mycket grönsaker
Mellis: Kvarg med persika
Middag: Kycklingtacos, m stor portion sallad och lite tacochips och min egna guacomole (recept hittar ni under recept) och faktiskt 1 glas rött. (det har jag råd med idag och då tar jag inte ens min vb eller mina ap)
 
Tänkte kört på utförsäljning på Team Sportia idag, men har inte orkat ta mig det, känner att jag orkar inte vara bland så mycket folk idag.. Men jag borde köra dit. Skulle ju fynda ett par träningskor tänkte jag. Tar nog liten med mig när han slutat och ser om där finns något kvar :)
 
Önskar er en härlig onsdag! 
 
KRAM
 
 
Gym 1 Hässleholm, Viktväktarna, träning,
Åhh vad jag är seg idag. Sovit uruselt. Lillkillen detsamma. Åh inte vaknar jag av denna väderlek heller, snälla ge mig en liten glimt av solen? :) Är såååå sugen på vår nu. ;)  Nåja, arbeta får man göra ändå. Sitter här vid datorn och tar en liten paus från jobb, längtar lite efter en vilostund. Det får bli en liten vila i em så att jag är pigg inför kvällens dubbelpass, 45 min indoor + 60 min Functional Moves. Heja haja, hahaha
 
Min matdag idag ser ut såhär:
Frukost: 1 stor grön drink, 2 crisp´n light m lätt räkost och gurka 2 pp
Mellis: 1 dl lättkvarg + 1 halv konserverad persika
Lunch: Fläskfilegryta (från igår) och bulgur med gröna ärtor och svamp. 9pp
Mellis:Repris på frukosten :) 2pp
Middag: Kycklingköttbullar med kokt potatis, sås och massor av grönsaker 9 pp
Mellis:  ? Har inte riktigt bestämt mig än, får se vad jag är sugen på. Har ju några pp kvar sen. :)
 
Veckobonus + aktivitetspoints
Jag använder inte min veckobonus och inte mina aktivitetspoints eller jo, det gör jag då jag inte räknar några points på lördagar, unnar mig liiiiite mer men försöker ändå hålla mig inom ramen för vad jag vet ÄR ok. Och jag tränar just nu mycket och känner att jag kan göra såhär. Och så länge det funkar, jag mår bra och vågen går åt rätt håll så tänker jag fortsätta såhär. OBS jag har inte ätit en godisbit eller några chips sen jag startade, jag älskar chips! Så detta är verkligen en klapp på axeln på mig själv. Har lovat hålla mig borta från det första månaden med VV sen tror jag att jag kör första lördagen varje månad som en dag då jag unnar mig det OM jag är sugen, förhoppningsvis är jag inte det. Just nu är det kvarg och ananas som jag går och är sugen på, gillar det söta/sura i kombo, mums! :)
 
Helg på vift
Åhh på fredag morgon drar jag till Stockholm på stars och KO, med min fina vän Anna och övriga kollegor.
Det ska bli så himla kul, det blir bland annat SPA. MEN jag har en liten oros känsla: hur ska det gå med mina points?! Hotellfrukost? Gahhh, älskar hotellfrukost...Nåja, jag ska göra mitt yttersta, ladda väskan med viktväktarbars och äta på bästa möjliga vis. Självklart lär det bli bubbel men det kommer jag att unna mig! Anna och jag ska iallafall träna på hotellets gym, det har vi lovat oss själva. Lör + söndagmorgon. Sen brukar det bli mycket springande på stan. :) Hmm vi får se hur det går, men hursomhelst kommer det bli skitkul! Tjohoo :) 
 
 
Ha en fortsatt härlig tisdag!
KRAM
Gym 1 Hässleholm, Viktväktarna,