myTaste.se
Puh! Vilken vecka, vilka dagar. FÖRLÅT för att jag inte uppdaterat bloggen. Jag har inte haft den minsta tid att sätta mig och skriva. Förra veckan avslutades med en fantastisk stars och kickoff helg med alla fina kollegor på Me&I! Vilken grymhelg och vilken kollektion. Annorlunda och så mycket VILL HA känsla :)
Det gick iaf rätt ok i helgen.. övertrasserade nog mitt pp konto men genomförde iaf 2 morgonpass på hotellets gym. (Det blev totalt 6 pass förra veckan) Så vi får se på fredag hur denna veckas dom blir. I fredags så visade ju vågen minus igen, så nu är jag uppe i 4,4kg totalt. Nästa delmål är 5 kg så det hade ju varit kul om man kunde nå dit då men jag tror nog att det blir svårt minsann. Denna vecka kommer jag inte hinna med så mycket träning som jag velat. Imorgon har vi säljstart och jag har inte mindre än 7 träffar inbokade denna vecka, hela helgen är fullproppad med härliga träffar. Dessutom har jag fått ett nytt extrajobb som timvikarie på barnomsorgen. Så 3 jobb har jag just nu! Dagarna lär fyllas med jobb och jag hoppas kunna få in åtminstone 4 träningspass i veckan nu när det är högsäsong. Idag fick jag till ett dubbelpass så jag är iallafall halvvägs denna veckan, hahaha! Heja heja! ;)
 
Meandi, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej