myTaste.se
Igår var jag trots trötthet flitig och bakade bröd. Mitt goda danska rågbröd. Så himla gott och så mättande, perfekt till frukosten. Recept hittar du här:
 
Idag ska julen ut. Eller jag har ju faktiskt tagit bort det mesta redan men idag ryker belysningen, den byts ut mot annan fin fönsterbelysning. Annars blir det ju så mörkt och trist i fönstren. Lite sorgligt dock att julen nu är slut men nu blickar vi framåt mot ett härligt 2015, har ni några planer? Själv har jag ju min härliga viktresa och om ett par veckor drar Meandisäsongen igång och jag hoppas på att slå mitt rekord  och så har vi bokat en tripp till Göteborg i juni, dottern ska se One Direction och vi passar på att ta några nätter där i samband med det, det blir ju solklart Liseberg och Universeum iallafall :) Sen får vi se om det blir någon resa till solen och isåfall när :)
 
Idag startade jag dagen med mitt goda bröd, 1 skiva bröd + 1 husman med mjukost och gurka, kiwi till förmiddagsmellis, pytt i panna från igår till lunch och grön drink till eftermiddagsmellis och så ikväll äter vi Pannbiff, kokt potatis, massor av grönsaker och lite sås till det!
 
Träning idag blir ett pass indoor walking samt ett pass functional moves :) Heja mig :)
Gym 1 Hässleholm, Recept, Viktväktarna, träning,

Kommentera

Publiceras ej