myTaste.se
Tjohooo! Gillar bägge delar faktiskt, ser hellre snö än regn och rusk minsann. Jag vet en liten kille som kommer bli överlycklig när han tittar ut genom skolfönstret. Hoppas nu bara den får bli liggandes ett tag, så mycket ljusare det blir också, idag har någon liksom missat att tända lampan. Det är ju mörkt som natten fortfarande ute, nä hit med lite snö som lyser upp!
 
Vet ni vad? Idag är det ju fredag och det innebär ju inte bara att det är helg och allt vad det innebär utan också att jag har haft en date med vågen, och det är ju alltid lite pirrigt. Men vilken lycka - 1 kilo till borta :) Tjohoo på det liksom. Hur bra kan inte resten av dagen och veckan bli nu då?? Gött mos, nu traskar vi vidare, och vet ni vad, det får faktiskt ta den tid det vill att få bort de här 20 överflödiga kilona, för jag har ingen brådska. Jag vill bli av med dom för gott, inte försätta mig i denna situationen igen utan lära mig leva såhär, att ta bättre hand om mig själv och framförallt må bra! Jag mår bra men liksom helhjärtat, ja ni fattar nog vad jag menar?! ;)
 
Nu ska jag avsluta det sista på kontoret sen blir det hem och äta lunch innan jag hämtar mitt lilla hjärta på skolan. Idag blir det fredagsmys med familjen, bästa bästa kvällen! <3 Idag vila från träning men imorgon bitti ska jag svettas igen, indoor walking med bästa Marlen blir det då!
 
Önskar er alla en härlig helg! Och vet ni vad? Glöm inte bort att ni är fantastiska! Utan er hade jag inte grejat detta!
 
Puss och stor kram <3
Fredag, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej