myTaste.se
Så var det dags, fredag och det innebär vägning. Hade absolut inga förväntningar alls då jag började i måndags men man vill ju alltid se ett minus för att få lite extra pepp :)
Upp på vågen och 1,1 kg är borta, tjohooo. Nu är jag på g igen. Jag VET att det kommer motgångar, gånger då det inte händer något på vågen trots att man följt konstens alla regler men jag tänker inte gräva ner mig för det. Denna gång är jag så nöjd och glad med mitt resultat att jag tänker vandra runt med ett leende hela dagen :)
Tänk att ett kg fett är borta, hahaha 
 
Ikväll blir det fredagsmys med grönsaksdippa och faktiskt har jag sparat ihop points till ett glas rött. Och ni som känner mig väl vet att rött vin är liksom något av det bästa jag, vet, speciellt en fredagskväll, då vet man att det är helg, så avkopplande :) och så himla gott. 
 
Önskar er alla en härlig helg! Även om det är lite tidigt så passar jag också på att säga SKÅL!
Fredag, Viktväktarna,

3 kommentarer

Malin påT4

02 Jan 2015 17:40

Härlig känsla! Grattis och god fortsättning på det nya året och din viktväktarresa...:)

Malin påT4

02 Jan 2015 17:40

Härlig känsla! Grattis och god fortsättning på det nya året och din viktväktarresa...:)

Svar: Tack söta du! Ses vi på Gym1??Kram kram
Christina Möller

Malin på T4

03 Jan 2015 20:47

Jag har inte bestämt mig än om jag fortsätter på Hälsoprofilen eller det blir Gym 1. Ska bestämma mig till den 1 Februari. Ses kanske där i Februari...👯

Kommentera

Publiceras ej