myTaste.se
Godmorgon, godmiddag :)
Puh, alltså vilken natt. Vaknade vid 3 och kunde inte somna om. Vet om att jag ska upp tidigare än vanligt men kan inte sova, gaaaaaaaaaaaaaah. När jag väl börjar slumra till, då kommer plogbilen, och skrapar i asfalten. Jag vet att det är duktiga som går upp så tidigt så att vägarna blir kördugliga, MEN jag vill ju sova. Fullkomligt hopplöst. Klockan ringer 5.30, och jag går faktiskt upp, trött såklart men har jag bokat pass på gymmet så ska jag minsann gå dit. Så 6.15 startade 45 min cirkelfys, stor klapp på egen axel idag! Heja mig. Himla skönt att träna och jag var pigg en stund, men nu är jag som förlamad. Undrar NÄR jag ska få sova en hel natt utan problem? Ja, vi får väl se. ;)
 
Maten idag:
Frukost: 2 Falu Rågrut + Lättost+gurka + 1 grön drink
Mellis: Frukt
Lunch: Kycklingköttbullar, lite potatis och mycket grönsaker
Mellis: Kvarg med persika
Middag: Kycklingtacos, m stor portion sallad och lite tacochips och min egna guacomole (recept hittar ni under recept) och faktiskt 1 glas rött. (det har jag råd med idag och då tar jag inte ens min vb eller mina ap)
 
Tänkte kört på utförsäljning på Team Sportia idag, men har inte orkat ta mig det, känner att jag orkar inte vara bland så mycket folk idag.. Men jag borde köra dit. Skulle ju fynda ett par träningskor tänkte jag. Tar nog liten med mig när han slutat och ser om där finns något kvar :)
 
Önskar er en härlig onsdag! 
 
KRAM
 
 
Gym 1 Hässleholm, Viktväktarna, träning,

Kommentera

Publiceras ej