myTaste.se
Åhh jisses vilka dagar! Det blev verkligen en raketstart på Me&I SS15, men vilka härliga dagar fullknökade med träffar med massor av härliga tjejer som fullkomligt älskar vår nya kollektion. Vilket inte är så konstigt. Finns verkligen något för alla! Underbart! Mitt allt så lyckas jag bli förkyld och hostig. Har levt på alvedon hela helgen och igår var liksom värsta dagen, helt orkeslös och det blev sängen hela dagen. Sen åkte jag iväg på träff igen :)
Så nu säger jag puuhhh men är så lycklig för dessa dagar kan egentligen bara sammanfattas: SUCCEÈ :)
Känner mig idag något piggare men är långt ifrån bra. Är ledig ikväll och skulle tränat dubbelpass men faktiskt väljer jag att vila och satsar på dubbelpass på torsdag istället och hoppas jag då är pigg som en mört igen. Hoppas hoppas! 
Idag ska jag jobba på ny förskola och likadant imorgon :) Många järn i elden just nu :)
 
Min viktresa går som planerat. I fredags tappade jag trots en kaotisk vecka med mindre träning än vanligt 1,5kg! Så nu är jag uppe i 5,7 kg totalt, tjohoo! 2 delmål är fixade minsann och jag känner så stor skillnad både kroppsmässigt och hälsomässigt. Trots förkylning så känner jag mig ändå mycket piggare. Tänker hälsosammare och äter så mycket bättre vilket såklart påverkar kroppen positivt på alla plan! Denna vecka blir det ju inte mycket träning alls pga mycket jobb och sjukdom men det ska jag ta igen från och med torsdag. Så det så! Älskar och träna och ska göra det så mycket jag hinner och orkar!
 
Nej nu fix sen mot förskolan!
 
Ikväll så lägger jag upp veckans meny!
 
Puss och kram
Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej