myTaste.se
Hej hopp! Vet inte vad som hänt men jag är minsann fylld av energi. Fortfarande inte riktigt hundra gällande förkylningen, täppan i näsan vill liksom inte släppa! Men annars på topp ;) 
Jobbat på förskolan fram till 13.15 sen hem och fram med dammsugaren, fixat i tvättstugan, Pontus har haft kompis här och nu så sitter jag här och vilar mig lite inför kvällens me&i träff i Bockeboda :) Härligt! Vilket plagg blir kvällens favorit? Ni har väl spanat in hemsidan? http://www.meandi.com/sv/ Så himla mycket fint! OCH det ska egentligen ses live, det är liksom hela grejen, känna och klämma! Shortsen, ja de är populära, de lär liksom vara slut innan våren ens har tittat fram, jag menar allvar. Så himla sköna shorts, ni som känner till våra jeans vet att våra denimprodukter är bästa bästa :)
 
Har fått jobb på förskolan i Sösdala jag var på förra veckan resten av denna veckan och även hela nästa vecka så nu rullar det på, känns kul! Och för er som undrar så är det så att jag har fått tjänst som timvikarie på bemanningsenheten för barnomsorgen. Först och främst Tormestorp/Sösdala området men jag kan även bli kallad till andra områden. Så var det igår och idag. Känns faktiskt himla kul, annorlunda men jag älskar ju barn! Och jag tror att de gillar mig, hahaha.
 
Jag vet att ni väntar på en matsedel, eller? Men jag har liksom inte fått tummen ur än. Men nästa veckas meny är klar och jag kommer lägga in menyer och recept, jag lovar. Inom kort.
 
Idag har jag sparat många pp så ikväll (fast det bär mig emot) blir det halvfabrikat, Findus oxpytt men jag ska fixa till den lite med massa broccoli och svamp och stor portion sallad så blir det hur bra som helst. Vad gör man när tiden är knapp och man glömde ta upp kycklingfilén som skulle varit till en gryta idag? Nåja, det blir bra detta.
Imorgon blir det kycklinggryta enligt ett recept från Jennys matblogg dock har jag bytt ut den feta creme fraichen mot lättprodukter. Älskar enkla recept på vardagarna :) Och kul att testa nya maträtter :)
Recept finns också inlagt på VV :)
 
Nähä, nu stänger jag ner för idag! 
Ha en härlig onsdagskväll!
Puss och kram
 
 
 
 
Middagstips, Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej