myTaste.se
Idag klev jag upp ur sängen, så himla tidigt.. är ledig och går upp kl 5.30?! Kalla mig galen om du vill men så himla gött att få till ett pass spinning tidigt på morgonen, hela dagen blir liksom sååååååååå mycket bättre! Och inte gjorde det saken sämre att jag innan gymmet ställde mig på vågen för veckans dom! Och gissa om jag är glad? 1 kg till är borta, totalt 8,5 kg sen 28/12-14, så himla härligt! Wohooo liksom :) 3 delmål avklarade, tjohoo! Nu traskar vi vidare mot nästa mål! 10 kg, tänk när jag är där, vad grymt, hälften borta liksom, heja heja!
 
Resa bokad!
Japp, så är det! I maj åker jag och Petronella, mamma, pappa och lillebror Anders till Nottingham. Vi ska hälsa på lillebror Jens som bor och jobbar där sen förra våren! Ska bli himla kul! Det lär bli mycket shopping och några pubbesök bland annat! :)
 
Fredag
Underbara fredag och vi är lediga. Idag ska jag umgås med mitt mellersta och mitt minsta hjärta! Vi ska lyxa till med lunch på Wok House, det blir sushi, MUMS filibaba! Sen ska vi gå på bio, Big Hero 6 ska vi se! Mys mys mys <3
 
Önskar er en underbar fredag!
Viktväktarna,

Kommentera

Publiceras ej