myTaste.se
Det har nu gått mer än 2 år sedan jag uppdaterade min blogg..mycket har hänt sen dess..;)
Tänkte bli mer aktiv igen, behöver er pepp, behöver ventilera av mig. För nu är det dags igen. Att tighta till kroppen. .har idag gått med i viktväktarna, så nu jävla ska det hända grejer. Har varit väldigt duktig på att träna men maten är jag inget vidare med..vi är liksom för mycket kompisar maten och jag. Älskar mat och det hör ju allt så mycket svårare men jag måste ge mig själv en chans till. En chans att få lite fason på matintagen. Heja mig!!!!

2 kommentarer

Anonym

28 Dec 2014 22:40

Hej!
Åh kanske vi kan peppa varandra. Är med i vv för det har funkat förr men denna omgången har jag inte skött mig. Men efter nyår då jäklar :)
Kram
Sara (Kax)

Svar: Hej Sara!Klart vi ska peppa varandra! Nu jädrans ska vi fixa det :)
Kram kram
Christina Möller

Malin Johnsson

29 Dec 2014 00:01

Lycka till! Du kommer att fixa det. Alltid lättare att börja vid det nya året!
Jag ska oxå ta tag i det nu!
Så beach 2015! :-)
Kram
Malin, Tormestorp

Svar: Tusen tack för pepp! Vi fixar det. Beach 2015 here we come ;) KRAM
Christina Möller

Kommentera

Publiceras ej