myTaste.se
En mycket bra helg tog slut och en ny vecka är åter här. Helgen innefattade mat och prat hos goda vänner i byn, mat och prat hos mamma och pappa i Öllsjö, några power walks och svampplockning. En njutbar helg.
Idag har jag varit med mannen/chefen ;) i Malmö, på några av hans uppdrag har jag smygit runt, hahaha. Vi har handlat lite nya höstkläder och mannen nya joggingskor, ätit en supergod Ceasarsallad på Kajutan i småbåtshamnen, en oerhört mysig dag. Och vilket väder vi haft, så skönt med ljumma vindar. Och att kunna sitta ute och äta lunch, härligt härligt! Imorgon så ska Thomas lära mig en del av det jobb jag ska ta över, ska bli spännande och se hur det går. Imorgon eftermiddag drar jag och lilleman till bästa Julle och fikar och skvallrar, var ett tag sen sist så det är minsann på tiden.
 
Träningen då?
Lördag:
65 min PW i skogen
Söndag:
60 min PW i skogen
60 min Kantarellplockning (japp det är minsann motion det också ska ni veta ;) )
 
Men vet ni vad, idag har jag tagit mig för något som jag inte gjort sen 28/8, alltså nästa 2 veckor sedan. Jag ska pausa från träningen.. Tar emot som attans, men idag har inte tiden riktigt funnits där alls och faktiskt så tror jag ju att det inte är så dumt trots allt. Imorgon då drar jag igång igen med PW schemat för vecka nr 3.. Härligt :)
 
Ha en skön kväll godingar. PUSS

Kommentera

Publiceras ej