myTaste.se

Vilken dag! Och den är ju inte slut än på ett bra tag :)
Dagen började med skönsång, hela familjen tågade in och väckte mig med paket och frukost på sängen OCH en helt bedårande bukett rosor!! Så söta ni är mina älsklingar, så mycket kärlek och så mycket lycka!
Nåja, hade önskat mig en Assistent men trodde inte alls att jag skulle få en, de kostar ju rätt så mycket så snacka om att jag blev förvånad när jag öppnade det stora paketet :)
Inte nog med detta.. Sen ringer mannen från jobb och säger att vi ska åka till Helsingör och äta middag ikväll.. Hela familjen! Hallå?!? Jag trodde vi skulle som längst till Kristianstad, haha :)
Så om en timme sitter vi på bussen mot centrum och sen tar vi tåget till Helsingör! Bästa födelsedagen på länge och jag fyller inte ens jämt! Helt otroligt. Imorgon förlänger vi firandet då min mamma, pappa och lillebröderna kommer och firar :) Tjohooo vilken helg!!

Önskar er alla en underbar helg!
Puss och kram

Nedan foton på blommor och min fina nya kompis :)

Kommentera

Publiceras ej