myTaste.se
...på nya jobbet har varit kul, dock har jag inte än haft så många arbetsuppgifter än men det kommer att bli efterhand som alla projekt drar igång men en del hjälp har mannen fått. Jag har denna vecka jobbat hemifrån och tycker det har gått hur bra som helst. Saknar jag EP? Nej Saknar jag kollegorna: Självklart! Hur mycket som helst, men men..Life goes on. Men vet ni vad som är så härligt, det är att jag har lyxen att kunna gå med Pontus till skolan och gå och hämta honom. Efter jag lämnat honom kan jag sen ta en motionsrunda i skogen eller ett pass på Rodden eller Crosstrainern. Så skönt, då jag styr min arbetstid själv så funkar det utmärkt. Känns faktiskt himla lyxigt.
Så denna vecka har jag inte haft någon vilopaus alls än sålänge iallafall. Fast planen är ju att köra träning alla dagar denna vecka i allafall. Sist jag hade träningsfri dag var 28/8 (tisd förra veckan). Är så stolt över mig själv, hahaha
Förutom jobb så har jag hunnit med en del fix här hemma som legat och väntat på att bli gjort. Har bland annat sorterat papper. Satt in i pärmar och strukturerat upp, det blev riktigt bra.
Igår var jag ute och käkade lunch med mina "gamla" kollegor från Exakta tiden, Lena och GB, riktigt trevligt och en hel del skvaller hanns med. Senare i em ska jag och Pontus in till staden och fixa kalaspresenter och så något trevligt att ge bort ikväll när vi ska på middag hos vänner här i byn.
 
Träningspass:
Måndag: 45 min PW+ 15 min Rodd
Tisdag:  95 min PW
Onsdag: 30 min Rodd
Torsdag: 55 min PW + 10 min Rodd
Fredag: 30 min Rodd. 
 
Önskar er alla en riktigt härlig helg!
 
PUSS o KRAM
 

2 kommentarer

Jag

07 Sep 2012 20:14

Vet du om att vi heter Exakta nu? Och sen med olika delorganisationer. Så.,, var är du vännen?!? I want you back!! Puss

Anonym

10 Sep 2012 19:22

Naaaaaaaaaaaaaw!! Söta du :)
Ja, det visste jag faktiskt..
Hade alla kännt som du... Tyvärr så tog H bort allt roligt med att gå till jobbet. Dessutom visade han ju också att jag inte betydde så mycket alls... Det gör att man absolut inte vill tillbaka. Men en lunchdate ska vi få till snart, tycker jag :)
PUSS

Kommentera

Publiceras ej