myTaste.se
Nu har mina barn höstlov och jag har lyxen att vara ledig med dom hela veckan, ja det blir nog faktiskt lite jobb också men det kan man klämma in även om de är hemma. Idag har vi myst framför en film och så har vi varit på bibblan. Jag har också hunnit med första dagen på mitt träningsschema, invigde mina fina Asics joggingskor med 3km jogging  och så blev det även armhävningsutmaning, som idag blev: 10+12+8+8 Maxade sen 18 st. Känns så mycket enklare att göra armhävningarna nu när jag tränat 2 veckor, man har liksom fått in ett bra flyt. Så här fina är mina nya joggingskor:

Middagen är nu intagen och nu sitter jag och väntar på att få köra iväg på kvällens aktivitet: MASSAGE hos Bottan. Ska bli så himla kul och träffa Bottan och så givetvis så himla skönt med massage, är minsann välbehövligt.
 
Ha en skön kväll godingar!

Kommentera

Publiceras ej