myTaste.se
En härlig helg sprang förbi. Och den började på bästa sätt. Party med Helena OCH det var ju hur kul som helst. Showen var väl sådär.. inte likabra som förra året, utan Uggla hade den inte varit bra alls, man skulle kunna säga att vi kunde lika gärna gått på en show med Uggla för han ÄGDE showen. Efter showen drog vi vidare till Bånken! Det var det rätt folktomt, vi beställde in en drink och slår blicken mot ingången, och vilka kommer in?? Jo,hela gänget från showen, förutom Martin Stenmark han såg vi inte där. Men Uggla, Andreas Johnsson, Anders Timell och Hasse Bronten + dansarna stod där i baren.. Hahaha. Men snälla nån vad folk (käringar) är galna, fan ta mig inte riktigt kloka i huvudet. Ibland skäms man så att man dör, hur kan folk springa fram, klänga och ta på folk som man inte känner. Ja, jag vet att de är kända men de är väl ändå människor? Någon respekt måste man väl ändå ha, alltså en del tjejer klängde på bla annat Uggla så att vi fick ta fram skämskudden. Räcker det inte med att säga hej? Eller skåla? Märkligt minsann hur folk kan bete sig. Jag och Helena nöjde oss iallafall med att spana in på håll och så blev det faktiskt en skål med Uggla. Det blev iallafall några timmar i puben sen avslutade vi kvällen med nattamat och lite skitsnack. En riktigt kul kväll och lördag med min bästa väninna, TACK Helena! Det blev lite shopping på lördagen och väl hemma satte jag igång och fixa och dona här hemma i trädgården, planterade fina höstblommor och dekorerade med pumpor. Söndagen innefattade också trädgårdsarbete , min man och jag höststädade och det blev himla fint.
 
Idag började jag dagen med 65 min PW i skogen och efter det 20 min rodd. Strax ska jag ta itu med armhävningarna från dagens schema 9+11+8+8 + Maxa minst 11 st ( 1,5 min vila mellan seten).
Nu så ska jag fixa till mig sen bär det snart av och hämta lilleman på fritids.
 
På återhörande.
Puss och Kram
 

Kommentera

Publiceras ej