myTaste.se
Japp, det har varit en bra vecka. Jag har gått en PW alla dagar förutom i fredags. Jag har gått 2 riktigt långa rundor, 105+ 75 min övriga landade på 60min sen har jag kört 2 x 20 min på Rodden samt 3 dgr med armhävningar. Mina armhävningar är en klar förbättring från dag 1 och imorgon fortsätter jag utmaningen. Imorgon börjar jag också mitt nya schema. Jag ska alltså försöka ta tag i löpningen igen. Jag har köpt nya joggingskor, anpassade för terräng, då jag alltid är i skogen med mycket backar, stigar och grusunderlag. Så dessa ska invigas imorgon. Ni tänker säkert,  påbörja löpning mitt i hösten? Men varför inte, det är ju nu man ska hålla igång för att inte tappa bort kondisen. Sen har man ju en bra start inför nästa vår och alla lopp som går, om man nu tänkt springa/gå något sådant. Jag menar så länge det inte ligger tjockt med snö så kan man vara ute, med rätt kläder funkar det mesta. Skulle det bli snö så får man ju göra det bästa av situationen. Hur jag löser det får vi se den dagen :)Bifogar mitt schema som jag gjort, det är på 9veckor och avslutas med MILEN dagen innan nyårsåfton, vilket bra slut på detta året, eller hur? Jag ska ta det lugnt och försiktigt, arbeta sakta mot mitt mål dvs milen innan nyår. Jag har blandat in lite PW och även styrkepass, 2 vilodagar/vecka, sen kan man själv laborera med vilka dagar man vill träna på osv. Säger LYCKA TILL, till mig själv och till er om någon hakar på min utmaning :) Vill ni ha schemat som en fil mailat till er? Hör av er så fixar jag det :)
 
Schema:
 
I övrigt har det varit en relativt lugn och härlig helg med mina nära och kära. Kalla nätter men underbara dagar.
Just nu så grillas en kalkon i ugnen och det luktar ljuvligt. Strax så ska det njutas av en härlig söndagsmiddag.
 
Vi hörs vänner :)
 
PUSS och KRAM
 

1 kommentarer

Bottan

28 Oct 2012 17:43

Hoppas ditt schema funkar. Härligt att vara målinriktad:) men jag hakar inte på det. Du vet varför;) syns snart!!! Äntligen!!

Kommentera

Publiceras ej