myTaste.se
Har jag njutit av, så härligt när solen skiner från en nästintill klarblå himmel. Fler sådan här dagar tack, så mycket energi man får. Idag har jag tvättat, städat, myst med lillkillen innan han åkte iväg med bästisen. De skulle iväg till Tivolibadet och bada, så jag har varit själv en stund nu på em så då passade jag på att ta min raska promenad, det blev 50 min i skogen, då jag tog mitt styrkepass igår så pausar jag på det idag och imorgon så står det VILA på schemat, så skönt det lät, hahaha. Men välbehövligt. Imorgon blir det in till hemstaden Kristianstad, det blir lite shopping och sen ska jag hämta hem Petronella som spenderat ett par dagar hos Mathilda.
Nu så pluttrar köttsoppan på spisen och nygräddade surdegsbröd står och svalna på galler. Ska bli himla gott med nybakat bröd och soppa. Sen så väntar jag med spänning på att lillkillen ska komma hem från sin utflykt, det är ju inte varje dag han är ute på galaj utan sin mamma precis :)
 
De blev rätt fina... snart får vi veta om de går att äta, haha!
 
 
 
Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej