myTaste.se
Idag har jag varit och hämtat mina nycklar till lägenheten. Varit med barnen och tittat på den och lämnat av lite städprylar och tagit mått och planerat.. Detta kommer att blir såååååååååååååååååå himla bra. Visst känns det vemodigt men jag behöver detta. Sen får tiden utvisa vad som kommer att hända.
Imorgon bitti kör vi och hämtar möbler på IKEA, nya sängar till samtliga samt ett köksbord. Sen ska samtliga möbler som ska från huset upp i lägenheten samt alla flyttlådor och på lördag ska jag hämta mina fina kökstolar hos Bottan. Nåja,jag har inte brist på sysselsättning denna helgen, ska bli kul och se om det blir någon motion överhuvudtaget, fast bära lådor upp och ner för trappor är ju lite motion.. eller??
Imorgon kväll kommer lillebrorsan och hjälper mig och montera möbler och få upp lite grejor. Så imorgon ska det laddas upp med öl och vin. Någon god mat får vi fixa, ska bli himla kul.
Sen på lördag kommer Bästa Linda och Bästa Helena för att först hjälpa mig med flytten sen ska vi minsann ha lite party. Det blir utgång, tjohooo.
På söndag får man inte vara för bakfull för då ska jag iväg med Philips innebandylag på femkamp...
Fullspäckad helg med andra ord..Men himla kul :)

Annars då?! Jo det är rätt bra med mig nu, dock aningens trött, sover ju inte som jag ska.. Hoppas det blir ändring på det snart...Träningen har det minsann inte blivit mycket av, men sen har det inte blivit så mycket mat heller.. Har inte hunnit det är liksom hela tiden saker att fixa just nu... Men men, vi får väl se vad domedagen har att erbjuda imorgon. Vi hoppas på att den står stilla.

Måste bjuda er på 3 helt fantastiska låtar.. Ni har väl inte missat dessa?!? LYSSNA och njut.
Madonna – Girl Gone Wild
Shakira – Addicted To You
Robin Stjernberg – On My Mind

Go kväll

PUSS och KRAM

2 kommentarer

Julle

29 Mar 2012 20:33

LÄNGTAR!! Ska bli så roligt.



Malin Svensson

29 Mar 2012 22:33

Låter som om du har fullt upp... Att bära och montera möbler kräver energi och tålamod så träning får du nog även om den inte ser ut som vanligt, tror inte du behöver oroa dig där.

Ha det gott!

Kommentera

Publiceras ej