myTaste.se
Idag är det domedagen och vågen visade 0,5kg neråt. Så nu har jag 1,3kg kvar till mina 5 kg som jag ville ha bort. Men ska jag vara ärlig? Jag är rätt nöjd som det är. Vill bli mer tränad men annars är jag faktiskt jädrans nöjd. Men det blir ändå kcal koll fram till semestern, jag menar sen väntar 2 v All inclusive + ytterligare 3 v semester i sommar, som gjort för att lägga på sig ett och annat kilo OM jag inte tänker till och tränar regelbundet förstås, men men den tiden den sorgen, vi får väl se när semestern är över hur det har gått. Nu har jag 1,5 v kvar sen så är det minsann SEMESTER, tjohooooooo!
Idag ska min älskade man och jag på weekend, själva utan mina små änglar.. De ska vara hemma med morbror Jens som kommer hit och tar hand om dom till söndag. Jens är deras idol så det kommer att gå hur bra som helst! Laddat med stor påse godis, chips och filmer. Och så ska jag fixa tacos till dom som de ska ha ikväll. Så de får minsann fredagsmys de också :)

Önskar er alla en skön helg!!

Vi hörs på söndag kväll!

Puss och kram



Kommentera

Publiceras ej