myTaste.se
Och den firade vi med grillat! Dock inget vin... även om jag var rätt sugen. Men har jag bestämt mig så har jag. Inget vin förrän fredag kväll! Inget gottigott i veckorna, hahaha
Idag i övrigt en härlig jobbedag i Kristianstad med det goa härliga gänget. Imorgon till Malmö och fördelen med det är att jag får träffa Sofie och tjabba lite skit med henne också  och så ska vi förstås ha fredagsparty, jaja jag vet det är inte fredag men för mig blir det liksom det när man är ledig på fredagen, ;)


Dagens meny:
Frukost: 2 dl lättyoggi och 40 gram Guld Musli  (270kcal)
Mellis: 1 grovbrödskiva (50g) med 1 skiva ost (170kcal)
Lunch: Kycklinggryta och ris, liten portion ( 400kcal)
Mellis: 1 Äpple (70kcal
Middag: Grillad kycklingfilé, Matig grönsallad och Hemlagad Tzatsiki (400kcal)
Mycket vatten
endel kaffe ;)

Ca 1500 Kcal.. 

Dagens motion:
30 min cykling.

Go kväll...


Kommentera

Publiceras ej