myTaste.se
Tjohooooooo, nu äntligen är det semesterledigt som gäller. Herregud vad välbehövligt. Väskorna är packade och imorgon drar vi iväg till KRETA, så underbart skönt det ska bli!
Jag har hunnit med en joggingtur i skogen i tisdagsmorse före jobbet och igår blev det en promenad. Ikväll ska jag försöka hinna med en cykeltur. Träningskläder är nerpackade, joggingskorna har jag på mig när vi åker imorgon så någon form av träning kommer det att bli även på Kreta! Har de vattengympa på hotellet så ska minsann jag vara med där, får låta hur mesigt som helst, det är iallafall motion! Ska äta så nyttigt jag kan.. Men vinet och ölen lär jag inte tacka nej till, hahaha.. Det är ju semester!! Jag ska njuta, koppla av och bäst av allt vi har inga måsten!

Jag ska försöka göra några snabbinlägg, kanske publicera några bilder och så att ni får se och höra hur vi har det.
Hoppas att ni får fint väder här hemma också. Det är minsann på tiden att sommaren kommer på riktigt nu. Hela Juni var ju katastrof så nu måste det ju bara vända!!
 
Puss och Kram!!

1 kommentarer

Petra

28 Jun 2012 23:38

Önskar er en skön semester!!
Vadska du jobba sen efter semestern?
Kram Petra

Kommentera

Publiceras ej