myTaste.se

 Har spenderat kvällen hos frissan, utväxt fixad och så har jag klippt av en bit.. det växer ju som ogräs och förra gången klippte jag ju av en hel del, nu något kortare och mer uppklippt, tittar mig i spegeln och är jättenöjd. Dock får frissan det så hemskt platt.. känns aningen livlöst, vill ha lite mer volym. Så det får vi fixa till imorgon inför jobbedagen. Konstaterar också att jag faktiskt är rätt så lik min mamma (som många påstår), faktiskt ännu mera än tidigare... Hahaha. Jaaaaaaaaaaaaaaa, jag ska ta en bild. Den kommer om inte idag så imorgon, så ni nyfikna får hålla er till tåls ;)

 


Dagens meny:
Frukost: Naturdiet pulvershake, jordgubb, 120 kcal
Lunch: Naturdiet pulvershake, choklad/mint, 120 kcal
Mellis: Naturdiet pulvershake jordgubb, 120 kcal
Middag: Hemlagad "gyros" tallrik, med massor av grönsallad och lite pommes, min gyros = strimlat marinerat fläskött, välstekt (800 kcal)
2-3 liter vatten
endel kaffe ;)


Dagens motion:
13 km cykling på 35 min. Känns i låren riktigt ordentligt just nu! Skönt, men undrar om jag kan gå normal gång imorgon, hahaha

Nu hejar vi på Sverige. Hade varit kul om vi kan göra ett snyggt avslut. Heja heja!

Gokväll!


 

Kommentera

Publiceras ej