myTaste.se
Japp det har den! Först till semestern och framförallt till vår härliga Kreta resa.. 3 arbetsdagar kvar sen har jag 4,5v härlig semester. Jobbar sen 2 v till för att vara ledig ytterligare 1 v. Sen jobbar jag bara 2 v sen slutar min resa på Exaktaprinting och nytt äventyr börjar. Hmm känns konstigt och märkligt men gud så skönt det ska bli att göra något helt nytt och vara på ett ställe där man känner sig värd något. För det kan man ju inte påstå att man gör just nu! Trist men sant! Tur dock att arbetskollegorna är så himla bra! Snacka om att jag kommer att sakna er!! :´(
 
5 dagar kvar sen lyfter planet till Kreta. 2 veckors sol och bad och framförallt INGA MÅSTEN! Så skönt det ska bli. Med tanke på vädret som råder här hemma känns det extra skönt faktiskt, fast jag hoppas ju för allas trevnad att det blir sol och värme här hemma också. Såhär kan det ju inte fortsätta hela sommaren, det går ju inte! Nää, solen kom tillbaka och stanna åtminstone till oktober!
 
En lugn midsommarhelg börjar närma sig slutet. Vi har varit hemma och passade samtidigt på att fira Petronella som fyller 13 år när vi är iväg. En lugn midsommar med god mat och dryck. Jag var ju stenhård med maten mån-torsdag men fred och lördag har jag inte varit så hård precis. Igår var vi ute och cyklade en runda och idag har jag varit ute på ett 50 min långt intervallpass i skogen med Petronella. Så lite flitig har jag varit.
 
Imorgon måndag och ny vecka och nya tag igen. Jag ska vara försiktig med kcalorierna men främst ska jag vara flitig med motionen. Ska ta med joggingskorna på semestern dessutom, några motionsrundor ska det bli även där. Vill ju kunna njuta av maten och drycken så då får man ju motionera om man inte vill se ut som svullo när man kommer hem, hahahaha :)
 
Ha en skön söndag godingar.
Puss och kram

3 kommentarer

Malin

24 Jun 2012 14:30

Så du tog klivet från ExaktaPrinting, hörde att fler tog det beslutet... Önskar dig lycka till på det nya som väntar dig!
Kreta låter härligt och inte helt fel när man ser hur vädret liksom aldrig blir riktigt sommar här hemma. Kram

Svar: Japp! Nu var det dags. De har kört färdigt med mig. Om personalpolicyn var dålig när du slutade, då trodde man inte att det kunde bli värre.. Finns inget hjärta kvar alls. Enbart fokus på att bli största arkoffset i Sverige! Så nu ska jag göra något nytt, vad får vi se :)
Christina Möller

Anonym

25 Jun 2012 21:06

Har du fatt nytt jobb?

Svar: Nja.. Inte riktigt.. Ska jobba på Thomas företag med det Admninistrativa tills jag får nytt jobb. Söker så mycket jag kan!! Förlorar för mycket pengar på att pendla alla dagar i veckan till Malmö dessutom så är det ju alldeles för mycket tid som går åt! Nä, jag vill göra något nytt nu. Jobba för någon som bryr sig om personalen iallafall lite grann. På EP finns ingen personalpolicy alls.. :(
KRAM
Christina Möller

julle

25 Jun 2012 21:07

Det var bara jag som undrade.

Kommentera

Publiceras ej