myTaste.se

Härliga semesterdagar jag haft! 15 dagar sol och bad på Kreta, 1 vecka med olika äventyr, 1 vecka sol och bad hemma! Vi har spenderat de senaste dagarna på fantastiska Haväng och i Yngsjö samt vid poolen här hemma! Jag har också varit duktig med motionen, fem pass på Kreta och fem pass förra veckan och denna vecka 2 pass än så länge! Igår laserade jag utemöblerna och stod aningens illa till med ryggen på kvällen innan joggingtur så skulle jag bädda ungarnas sängar pang sa det i ryggen, satan i gatan vad det högg till och så ont det gjorde/gör :( Så det blev ingen träning igår... Idag känns det aningens bättre men inte så bra.. Blir nog vila idag med så får jag hoppas på att jag kan ut imorgon och på söndag! I övrigt ingen dietsommar precis.... Har ju blivit några glas vin..Hm så är det med mig jag njuter av livet så lite har jag fläskat på mig ändå, men jag känner mig rätt nöjd, ska koncentrera mig på träning och så sunt förnuft när det gäller maten så ska jag radera bort det jag inte vill ha kvar, hahaha!! Bjuder längst ner på en härlig bild på min underbara dotter! Nu ska jag packa strandväskan! Snart mot Yngsjö!!! Ha det bäst!! Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej