myTaste.se

har varit full av äventyr..;) Hela familjen har varit hos Anders och hälsat på i hans superfina lägenhet! Där bjöds på kaffe och kaka och så hjälpte vi honom med att få igång trådlöst nätverk! Efter det lämnade vi av Philip hos kompisar i Åhus och Petronella hos Zabina i yngsjö där det också bjöds på fika av hennes härliga mormor Bodil! Sen tillbaka till hålan för lite shopping på nisses och på H&M. Väl hemma så tog jag en joggingtur ut till svampstället där mannen och lilleman väntade, kantarellplockning i en timme sen joggingtur hem igen. Totalt 9km jogging :) och flera liter kantareller! Så härligt med semester! Regnet ska inte hindra mig från att njuta iallafall! Det gäller minsann att göra det bästa av situationen! Puss

1 kommentarer

Malin

18 Jul 2012 12:44

Härligt att höra att det är mer än jag som tänker att regnet inte ska hindra en från att njuta!!! Visst hade sol varit skönt men det finns en massa sköna grejor att göra även när det är regn...:)
Jag har kommit av mig med mitt joggande, hoppas på att jag snart hittar tillbaks dit igen. Det är trotts allt så skönt att jogga, inget jag måste tvinga mig till och tycker är tråkigt. Hmmm.. Om man skulle byta om och ut på en liten runda nu...

Kommentera

Publiceras ej