myTaste.se
Näst sista arbetsdagen denna vecka avklarad. Storhandling avklarad. Maten i magen. Härligt! Nu så laddar jag upp inför kvällens motionspass som blir en ca 40 min PW i skogen. Igår blev det ett intervallpass 20 min PW / 40 min Jogging. Känns så skönt, är så härligt att man har skogen precis intill knuten. Och så älskar jag att det är backigt. Känns lite extra då i kroppen, även en PW blir svettig som tusan. Men är det inte märkligt väder ute, känns ju nästan som höst... REDAN! Det vill jag inte alls tro. Jag vill ha sommarkänsla iallafall augusti ut, men helst av allt hela året, är inte mycket för vintern med slask, kyla och snö. SÅ det längtar jag inte till alls. Sen är ju i och för sig julen mysig.. Hm kluvet det dära, hahaha :)
 
Hörs imorgon vänner
 
PUSS

Kommentera

Publiceras ej