myTaste.se

Mmm nu så är det finito. Inget mer jobbande på Exaktaprinting... Men vilken avslutning, alla härliga kollegor, många skratt, massor av kramar och varma ord, en och annan tår. Lunch tillsammans och så fick jag världens bästa present från världens bästa arbetskompisar. Som jag kommer sakna er :,( men jag är övertygad om att vi hörs och ses mycket ändå.
Dagen på jobb blev lång och sent kom jag hem men hann ändå med att motionera.
Dagens motion:
40min PW
15 min Rodd

Nu blir det ett glas vin... Fast de flaskor jag fick står fint oöppnade.. De ska njutas till en god måltid.

Detta fick jag, tusen tack!!!

1 kommentarer

Anders

30 Aug 2012 20:57

Grattis Christina!!
Vad ska du hitta på nu?
Själv bad jag om att bli uppsagd idag, fr.o.m. 1/10 :-)

Svar: Hej!!Tack Anders! Och grattis själv :) vad kul för dig. Nu slippervi det skit företaget :)
Jag ska till att börja med jobba med min man i hans företag. Han är byggkonsult mm så jag ska sköta det administrativa. Anbud, fakturering, protokollskrivning mm Tanken är att leta upp bra kurser att gå och sen hitta nytt jobb förstås. Ville absolut inte vara kvar på EP och detta var min chans att sticka.. Fler kommer tt gå vår väg.. Så fort de har ett nytt jobb. Ingen jag vet vill vara kvar..
Sköt om dig!!!
Christina Möller

Kommentera

Publiceras ej