myTaste.se
Oj oj oj... så trött, så trött.. Gårdagens obalans gjorde ju inte att jag kunde sova precis.. Somnade vid 2 och vaknade 4... Nu är det verkligen jobbigt. Vill bara få sova och koppla av..
Idag en jobbedag i Kristianstad och som vanligt har jag kul på jobbet, men jag har varit sliten idag.. Men man blir ju som jag sagt tidigare pigg av solen. Fick till och med åka cabbe hem idag. Martin cabba ner.. Härligt! Å vad jag längtar till semestern. Nästa vecka drar vi till Gran Canaria! Ska bli så skönt, även om det är lite udda.. Då hela familjen ska åka.. Men barnen behöver detta, jag behöver vara ledig och likaså T..

Idag vilodag från träning, har dock burit fyllda flyttkartonger ner till garaget, och ni som vet hur jag bor vet att det är minsann lite höjdskillnad och faktiskt lite ansträngande, hahaha! Nästan alla mina kläder ligger i lådor. Jag har t om packat sommarkläderna till resan i resväska, mina och Pontus. Nu har jag bara de kläder jag behöver sista dagarna innan avfärd kvar. Så nu är klädkammaren nästa tom... Det blev eko :)

Imorgon bär det av till Malmö igen för en heldagsjobb. Så nu väntar sängen och förhoppningsvis mer än 2h sömn.

Till alla ni fina vänner som är så underbara och finns för mig!
JAG ÄLSKAR ER!!! Som jag sagt innan ni är guld värda!
Tänk om alla hade haft sådana fina vänner som jag!

PUSS och KRAM

Kommentera

Publiceras ej