myTaste.se

Igår var det full fart och fläkt från början till slut! Oj vad vi har slitit T och jag och Pontus har snällt varit med!! Min duktiga pojke!! Tusen tack Thomas för all hjälp!!

Igår kväll kom lillebror och hjälpte mig sätta ihop tv, dvd och ljudsystem. Själv monterade jag mitt matbord! Alldeles själv och det blev ju hur bra som helst :)
Allt avslutades vid 21-tiden mesen Sub från Subway, kall öl och en film!

Idag vaknar jag med värk framförallt i armarna. Gårdagen satte alltså sina spår, haha! Nu ska jag ta och leta fram frukostgrejor. Sen avfärd mot Kristianstad för att hämta matstolar.. Och så bästa Julle förstås!! Vid lunch kommer bästa Helena och sen ska vi röja här. Sen så blir det ju utgång. Zonen ska vi testa idag!!

Ha en underbar lördag vänner!!

Puss och kram

Kommentera

Publiceras ej