myTaste.se
En skön dag på hemmaplan har denna söndagen bjudit på. Har rensat tvättstugan på ren och skitig tvätt. Tränat. Bakat släta bullar. Myst i soffan. Lagat god middag och bara njutit av denna härliga dag, denna dag före ny jobbvecka. Det är alltid lite vemodigt med söndagar tycker jag, hur kul jobbet ändå är så är det himla skönt att vara ledig, jag vet också att det hade kliat i fingrarna om jag varit hemma för länge... Men så har vi det här med körningen till Malmö, det drar ju ner betyget på jobbet hur mycket som helst. Önskar och hoppas att jag kan få till en bättre deal inom snar framtid. Fler dagar, helst alla I Kristianstad, det hade gjort gott för min arbetsvardag och jag hade mått så mycket bättre. Vi får väl se hur det blir med den saken, men tro mig, jag ska kämpa hårt för detta, den saken är säker!

Idag har killarna och mannen varit ute med fyrhjulingarna...

Fyrhjulingskillarna i sin utrustning. Sötnosar!

Maten
Frukost: 3 Grovmackor
Lunch: Fläskfile med sallad
Mellis: HEMBAKAD SEMLA , mmmmmmmmmmmm så gott det var. Första för i år dessutom. Den smakar alltid bäst!
Middag: Ugnstekt Kyckling, Kokt potatis, Grönsaker och brunsås.
Kvällen innefattar vatten och kaffe!
Denna dagen har ju inte varit den bästa när det gäller mat men skit i det.
Imorgon = Ny vecka vilket innebär nya tag. Ibland måste man bara få njuta lite extra. Inte alltid men IBLAND.

Träning
60 min Crosstraining
Denna vecka summeras med 3,5h träning

Veckoplanering
Jag tänkte fortsätta i samma anda som förra veckan. Mycket träning och hårda tag med kalorierna. Max 1500 kcal/dag. Minst 3,5 h total träning.


Nu ska jag ta en dusch sen blir det soffläge!

Hoppas ni alla får en härlig kväll och en skön start på vecka 5

KRAM

Kommentera

Publiceras ej