myTaste.se
Ja, det gör det. I slutet av förra veckan så blev Mannen och de stora barnen sjuka, jag och Pontus var pigga och kaxig som jag är så typ skröt jag om att jag är minsann inte sjuk.. och så ska man ju inte säga.. Man ska inte vara kaxig, det får man igen på ett eller annat vis. Och självklart, lördag morgon känner jag mig öm i halsen, men tänker att det är nog inget, bara inbillning. Tänkte tagit ett långt intervallpass i skogen men var klok och tog bara en längre PW och en tur i kantarellskogen. Söndag börjar det visa sig att det var inte inbillning, hosta och feber.. Men tänker att jag måste ta mig i kragen och bita ihop och åka och jobba på måndag, har ju en del att lämna över nu de sista veckorna. Och visst jag tog mig i kragen, slängde i mig Ipren och stack och jobba, till minsann ingen nytta, för det blev ingen överlämning då tjejen som ska ta över inte fått den utbildning som var lovat veckan innan. Men jag fick ju träffa mina kollegor iallafall. Och det är minsann kul. Bet ihop även på tisdagen och det gick ganska bra, men den här hostan är inget kul, river liksom upp hela halsen. Har alltså inte varit ute på någon träning alls :( så trist, jag var ju igång nu... Skit också.. Men jag vet om att det slår tillbaka om man är korkad nog att träna när man inte är ok i hälsan. Nåväl, tisdagkväll blir lilleman kass, hosta och feber.. Sist ut i familjen, så det blev VAB igår och även idag. Vilket egentligen var behövligt för både honom och mig. Har ju liksom inte hunnit vila mig något innan, så nu känner jag att jag går mot rätt håll, hostan är kvar men inte så intensiv som innan och Pontus är faktiskt idag bättre, likadant med honom, hostan är fördjävlig. Men filmmys gör minsann susen :)

Nu till något lite roligare, i måndags när jag var på jobbet så ringer det från banken.. Du har vunnit i vår Meet and Greet Robin Stjernberg tävling, jag skrattar när hon berättar och säger att nu blir min dotter avundsjuk.. Då säger kvinnan i luren att din dotter har också vunnit. Vi har dragit hennes namn också.. Hahaha Så jag och Petronella får ta med vars en vän och på Lördag är det dags. Ja, självklart ska jag ta med Pontus Vi och ca 50 till ska lyssna när han spelar några låtar och även fika med Petronella och Pontus stora favorit Idol- Robin. Ska faktiskt bli himla trevligt.
 
Nu ska vi mysa lite, lillkillen och jag!
 
Vi hörs!

Kommentera

Publiceras ej